כמה עולה ביטוח משכנתא: השוואת ביטוח דירה, ביטוח מבנה למשכנתא, ביטוח חיים למשכנתא ומה שביניהם

ביטוח משכנתא - כינוי עממי לביטוח הנכס (ביטוח מבנה למשכנתא) ולביטוח חיים למשכנתא - הם חובה על כל נוטל משכנתה, בשל דרישה של הבנק, לצורך ביטוח ההלוואה. כמה עולה ביטוח משכנתא ואיך עושים השוואת ביטוח דירה?.. המבחר גדול, יש ביטוח ישיר משכנתא, ביטוח משכנתא בבנק ובחברות הביטוח ועוד.ביטוח הרכוש והבטחת כיסוי ההלוואה במקרה של אסון או אובדן כושר, בעזרת ביטוח חיים למשכנתא, נועדו לשמור עלינו. ללא ביטוח משכנתא, במקרה של אובדן יכולת החזר, עלול להביא לאיבוד הדירה לטובת הבנק.

כמה עולה ביטוח משכנתא מחוץ לבנק

השוואת ביטוח דירה - כמה עולה ביטוח משכנתא, ביטוח ישיר משכנתא, ביטוח מבנה למשכנתא מה ההבדל בין ביטוח משכנתא aig , כלומר ביטוח ישיר משכנתא, לבין ביטוח מבנה למשכנתא שניתן לכם בבנק המלווה? השוואת ביטוח דירה תלמד אתכם שיש פער משמעותי. כאשר תבררו כמה עולה ביטוח משכנתא בבנק - בעבר זה היה מוצר שנרכש כמעט אוטומטית על ידי מרבית הלווים בבנק, בדיוק שכיום רבים קושרים אוטומטית קניית ביטוח נסיעות לרכישת החבילה אצל סוכן הנסיעות. לרוב, הקנייה נעשתה אצל פקיד הבנק שמכר את המשכנתא ומכיוון שיחסית לעלות ההלוואה, נראה כי ביטוח מבנה למשכנתא או ביטוח חיים למשכנתא הוא כסף קטן, הלקוחות שכבר נשאו ונתנו על הוזלת המשכנתא, לקחו את הצעת ביטוח הנכס שהוצעה להם ככתבה וכלשונה.

כמובן שהבנקים ניצלו זאת וגזרו רווחים של עשרות אלפי שקלים - לאורך חיי המשכנתא - בזכות תעריפי ביטוח משכנתא מופרזים. כיום, חלק גדול מנוטלי המשכנתאות כבר הפנימו כי ביטוח דירה זול, או ביטוח משכנתא זול - תמצאו מחוץ לבנק. הרבה יותר אצל חברות הביטוח ולכן רצוי להפריד את הביטוח מהמשכנתא עצמה. אם אתם לא בטוחים מה נכון עבורכם, הנה כמה דברים שחשוב לדעת על ביטוח דירה, רגע לפני שאתם רוכשים את הפוליסה.

ראשית, אם אתם רוכשים דירה בעזרת סיוע של הבנק, תהיו חייבים לרכוש ביטוח משכנתא.

אבל גם אם אתם רוכשים את הדירה מכספכם בלבד – אולי עם קצת עזרה מההורים, ואפילו אם אתם כבר בעלי בית גאים, כדאי שתשקלו את נושא הביטוח.

שכן, עבור רובינו, הדירה היא הרכוש היקר ביותר ולכן אם אנחנו מקפידים לבטח את המכונית באלפי שקלים לשנה, על פי אותו הגיון, כדאי להשקיע גם בבית. ישנם מספר ביטוחים הקשורים לבית ואת חלקם כדאי לשקול בחיוב אפילו עם הבית כבר שלנו, ללא כל חוב לבנק.

השוואת ביטוח דירה - לפני שרוכשים ביטוח מבנה למשכנתא

בנקים למשכנתאות נהנים מנתח גדול של ביטוחי משכנתאות - לרוב באמצעות חברות וסוכנויות ביטוח הקשורות לבנק. בשנים האחרונות יותר ויותר נוטלי משכנתא מבינים כי פניה לחברות ביטוח ישיר, כמו 9 מיליון, AIG או ביטוח ישיר, ולחלופין, ביטוח משכנתא דרך סוכן ביטוח, מוזיל את המשכנתא באופן משמעותי.

בבנקים למשכנתאות הבינו כי חלקים הולכים וגדלים יותר של הציבור נחשפים למוצרים כמו ביטוח משכנתא aig או ביטוח משכנתא ביטוח ישיר, כמו גם לחברות ביטוח מסורתיות ויודעים שאין חובה לבצע את ביטוח הנכס בבנק ולכן, תגלו כי כיום תעריף ביטוח משכנתא בבנק זול יותר מבעבר, אם כי עדיין חובה לבצע לפחות שופינג בין מספר חברות ביטוח כדי לקבל את הצעת הביטוח הטובה ביותר - והכוונה אינה תמיד להצעה הזולה ביותר, שכן חשוב לבדוק לא רק את המחיר, אלה מה כוללת חבילת ביטוח חיים למשכנתא המוצעת לכם.

מכרז ריביות משכנתא

מכרז משכנתא חדשה או מיחזור בסיוע יועץ מקצועי

מחשבון משכנתא

המדריך לקניית הדירה

מדריך שיפוצים

חוזה שכירות דירה

ריבית משכנתא ומחיר הדירה

כונס נכסים

מחפשים מציאות באמריקה

מעבר דירה

דירה לדוגמא - התרשמות נכונה

התרשמות נכונה מדירה ריקה

מתמודדים עם קריסת הקבלן

אורזים נכון

עיצות חשובות למשקיע המתחיל

צמוד קרקע: מדירת גן ועד קיבוץ

איך לקנות בשוק הנוכחי

נלחמים בהפקעת המגרש

כשדלת הממ"ד בולטת

חלוקת דירות

בני כמה הרוכשים?

מטרד ושמו בית ספר

ביטוח משכנתא

המחירים בצפון - אחרי המלחמה

עיצות משפטיות לפני החתימה

פנג שוואי בחדר השינה

הצבעים על פי הפנג שוואי

עוד מידע חשוב על משכנתאות

ריבית המשכנתא - מוכרת למס

האנרגיות שמסביב לבית

רוח ומים בבית

איך אוכלים את הסנדוויץ'?

הישראלים לא עוזבים את העיר

מיחזור משכנתא

על מה להתעקש לפני המשכנתה

ריצוף מחדש או הדבקה

המפרט: לדעת לפני החתימה

הבלוק מול הגבס

קרמיקה, פרקט או "המדה"

סוס טרויאני בחצר האחורית

כמה עולה דירת 3 חדרים?

האם הגיע הזמן לרכוש דירה?

תמ"א 38

הובלות

העלות של משכנתא ארוכה

כמה חסך לנו ביטול מס הבולים

המדריך למכירת הדירה

מדריך בקרת מבנים